ENEOS SUSTINA to oleje oparte na oryginalnej, zaawansowanej technologii marki ENEOS. Zapewniają doskonałą wydajność dzięki niebywałej bazie typu "W BASE" oraz technologii "ZP"
1. BAZA TYPU „W BASE”
Należący do kategorii najlepszych na świecie olejów bazowych, olej gwarantujący wysoką wydajność paliwa. Najwyższy na świecie indeks lepkości (charakteryzujący się małą zmianą lepkości w związku ze zmianą temperatury) zapewnia znaczącą redukcje tarcia płynnego. Ten bazowy olej gwarantuje wysoką sprawność silnika.
2. TECHNOLOGIA „ZP”
Oryginalna technologia marki ENEOS wykorzystująca dodatki do osiągania doskonałych rezultatów o trwałym efekcie (technologia obejmuje szeroka gamę opatentowanych rozwiązań). Optymalne proporcje nowej mieszanki addytywnej „ZP” minimalizują zawartość siarki w oleju silnikowym. Technologia ta umożliwia długotrwałe oczyszczanie silnika i zapewnia oszczędność paliwa.
ENEOS SUSTINA 5W30
W pełni syntetyczny olej, oparty na opatentowanej przez JX Nippon Oil & Energy technologii zwanej W–BASE. Produkt ten znajduje zastosowanie zarówno w jednostkach benzynowych jak i wysokoprężnych. Zastosowanie pakietu dodatków (tzw. pakiet ZP) o obniżonej o 70% zawartości siarki, znacząco redukuje wytwarzanie kwasu siarkowego, co przekłada się na zachowanie silnika w czystości w okresie między wymianami. Indeks lepkości: 193 KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA API SN ACEA C3
ENEOS SUSTINA 0W50
W pełni syntetyczny olej, przeznaczony do silników benzynowych, oparty na opatentowanej przez JX Nippon Oil & Energy technologii zwanej W–BASE. Baza ta zapewnia najszerszą stabilność lepkości niezależnie od temperatury. Olej przeznaczony przede wszystkim do aut sportowych, biorących udział w rajdach. Indeks lepkości: 192 KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA Wyjątkowa wydajność tego oleju została potwierdzona certyfikatem wydanym przez Amerykański Instytut Naftowy (API) dla olejów silnikowych nowej generacji. API SN
ENEOS PERFORMANCE RACING BRAKE FLUID DOT 4
Wyczynowy płyn hamulcowy, dedykowany do motorsportu. Parametrami przewyższa produkty klasy DOT 4. Stworzony do pracy w układach ze stalowymi, ceramicznymi i karbonowymi tarczami hamulcowymi, generującymi ekstremalnie wysokie temperatury. Temperatura wrzenia 312°C. Punkt wrzenia na mokro 204°C. KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA Przekracza wymagania dla następujących standardów: SAE J1703. FMVSS 116 DOT 3 i DOT 4.
Oleje silnikowe ENEOS PREMIUM
ENEOS PREMIUM W pełni syntetyczny olej oparty na najnowocześniejszej technologii. Dla tych, którzy chcą by ich samochód służył jak najdłużej.
ENEOS PREMIUM ULTRA 0W20 Fully Synthetic
W pełni syntetyczny olej silnikowy o najwyższej wydajności. Stworzony specjalnie do samochodów wyposażonych w silniki hybrydowe, nowoczesne jednostki benzynowe oraz pojazdów niskoemisyjnych. Olej 0W20 wykorzystuje organiczne związki molibdenu do zminimalizowania tarcia wewnątrz silnika i ma ekstremalnie niską lepkość. Wysokowydajne oleje na bazie syntetycznej ze zoptymalizowaną domieszką dodatków, zapewniają o wiele lepszą stabilność termiczną i odporność na utlenianie, tworząc trwały film olejowy na częściach metalowych nawet w warunkach granicznych, chroniąc silnik przed zużyciem. Ten olej zapobiega powstawaniu nagarów i osadów, wydłużając wytrzymałość silnika. Dzięki innowacyjnej formule, ENEOS Premium Ultra gwarantuje również zmniejszenie zużycia paliwa i bezpieczeństwo dla środowiska. KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA API SN ILSAC GF-5
ENEOS PREMIUM HYPER MULITI 5W30
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium przeznaczony do samochodów z silnikami benzynowymi oraz wysokoprężnymi. KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA ACEA A5/B5 (08)
ENEOS PREMIUM ULTRA 0W30 Fully Synthetic
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej zaprojektowany pod katem maksymalnej wydajności nowoczesnych japońskich silników wysokoprężnych oraz europejskich silników benzynowych i wysokoprężnych. Zapewnia mniejsze zużycie paliwa, doskonale utrzymuje silnik w czystości i chroni go podczas uruchamiania w niskich temperaturach. Technologia ENEOS wykracza poza najnowsze wymagania stawiane ochronie systemom odpowiadających za niska emisje spalin (DPF). Ten olej gwarantuje szybkie i stabilne smarowanie oraz wyjątkową stabilność termiczną w szerokim zakresie temperatur. Sprawdza się we wszystkich warunkach drogowych, także w przypadku silników o wydłużonych okresach między przeglądowych. Jest to olej typu low SAPS (nisko popiołowy) przeznaczony do najnowszych benzynowych i wysokoprężnych silników. Wspomaga sprawność silnika, jednocześnie redukują emisję środków szkodliwych, gwarantując wyjątkową trwałość i umożliwiają maksymalne wydłużenie okresów między wymianami. Zapewnia również niezrównaną ochronę silnika podczas uruchamiania na zimno, nawet przy bardzo niskiej temperaturze otoczenia. Niska lepkość gwarantuje doskonały poziom smarowania i czystość silnika w każdych warunkach pracy. KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA ACEA C3